Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Γιατί άραγε αυτός ο άνθρωπος να έχει κατά του συνάνθρωπου τόσο μεγάλο μίσος,τόσο υποκρισία και ψευτιά,άραγε γεια που βαδίζουμε.Πάντως καθόλου καλά,με αυτά τα απάνθρωπα με μπλοκάρισαν η  απάνθρωπη ότι Γνωρίζετε τα άτομα στα οποία στέλνετε αιτήματα φιλίας; Πώς μπορούν και συντάσσουν αυτό το βρομερό κείμενο κατά εμού ,που μου έχουν προκαλέσει μεγάλο κακό.Και συνεχίζουν   ανενόχλητη αυτήν την αδικία ,το μίσος την βρωμιά την κτηνωδία.Αυτά τα πρόστυχα έπρεπε να τους είχα φυλακή ,με τα τόσα που μου έχουν κάνη .Ζητώ να τους πάνε μαζί και η ίδιοι στην δικαιοσύνη.σινί ρατσιστές εγκληματίες καθάρματα .Μισούν και τον αέρα που αναπνέουμε .Δεν κάλεσα ποτέ κανένα ,αντιθέτου τους έχω ενημέρωση να μου αφαιρεθώ το δικαίωμα να μην μπορώ να κανό προσθήκη στους φίλους,ντροπή σας διεφθαρμένα καθάρματα ζητώ την τιμωρία σας ,γεια όλα τα εγκλήματα κατά εμού.Συνεχίζοντας με συνεχόμενες αποσύνδεσες ηλεκτρική παρενόχληση και χιλιάδες ρατσιστικά ναζί βασανίστρια
ψεύτες ντροπή σας παλιάνθρωποι ψεύδεστε,και εγκληματείτε κατά εμού,ζητώ άμεσα την τιμωρία σας και την θήκη ψυχική οδύνη να μου πληρώσουν όλα αυτά και  την σωματικές φθορές Δεν είμαι γύφτος να κανό,ολα αυτα τα προστυχα .βρυσκομε με 80% και εξακολουθητε μεχρι θανατου να με εξοντοσετε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα