Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Σας έχω γράψει ότι γεια 1 χρόνο δεν θα Έχω το δικαίωμα να καλέσω φίλο προσθήκη στους φίλους.Από δικό μου αίτημα Λόγο την απάνθρωπης και κτηνώδες κατάχρηση και τα χιλιάδες βασανιστήρια .κανένα άτομο.Κανό δίκοπη στασιμότητα .Θέλω να ζήσω σας άνθρωπος .Βγάλε λοιπόν τα προσθήκη στου φίλους Και από σήμερα δεν θα έχω κανένα δικαία να κανό προσθήκη στους φίλους σε καμία σελίδα μου.Λόγο κτηνωδίας και ναζί φασισμού βασανιστήρια .Μόνο τα δικά μου κάνει άλλο .Είμαι άνθρωπος και θόλο να ζήσω ,δεν μπορείς εσύ ο τσόγλανος να μου κάνης όλα αυτά τα απάνθρωπα τέλος

Σας έχω γράψει ότι γεια 1 χρόνο δεν θα Εχ το δικαίωμα να καλέσω φίλο προσθήκη στους φίλους Λόγο την απάνθρωπης και κτηνώδες κατάχρηση και τα χιλιάδες βασανιστήρια .κανένα άτομο.Κανό δίκοπη στασιμότητα .Θόλο να ζήσω σας άνθρωπος .Βγάλε λοιπόν τα προσθήκη στου φίλους Και από σήμερα δεν θα έχω κανένα δικαία να κανό προσθήκη στους φίλους σε καμία σελίδα μου.Λόγο κτηνωδίας και ναζί φασισμού βασανιστήρια .Μόνο τα δικά μου κάνει άλλο .Είμαι άνθρωπος και θόλο να ζήσω ,δεν μπορείς εσύ ο τσόγλανος να μου κάνης όλα αυτά τα απάνθρωπα τέλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα