Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Νόμιζες ότι δεν είσαι βλάκας ,είσαι και σε απαλλάσσω γεια λόγο βλακείας ,διότι μόνον ένα βλάκας μπορούσε να φερθεί με αυτόν τον πρόστυχο τρόπο όλα αυτά που κάνης,κάθε λεπτό Ανοίγω σελίδα που έχει να ανοίξω μήνες και που έχω να καλέσω 1 χρόνο και με ψευδή πάντα κατηγορία ,με προσβάλεις και μου ζητάς ανόητε να παραδεκτό ότι έκαναν σφάλμα και να κανό δήλωση μετάνοιας .Ναζί φασίστα σε καταγγέλλω γεια τα απάνθρωπα επανωτά βασανιστήρια ,ψευδή και προστυχιά αίσχος Μα τόσο μαλ.εγκεφάλου έχεις πάθη βλάκα .Σε καταγελώ διότι μου προκαλείς ,με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο

.Καταγγέλλω και τον εντολέα ,που σας ενημερώνει
Νόμιζες ότι δεν είσαι βλάκας ,είσαι και σε απαλλάσσω γεια λόγο βλακείας ,διότι μόνον ένα βλάκας μπορούσε να φερθεί με αυτόν τον πρόστυχο τρόπο όλα αυτά που κάνης,κάθε λεπτό Ανοίγω σελίδα που έχει να ανοίξω μήνες και που έχω να καλέσω 1 χρόνο και με ψευδή πάντα κατηγορία ,με προσβάλεις και μου ζητάς ανόητε να παραδεκτό ότι έκαναν σφάλμα και να κανό δήλωση μετάνοιας .Ναζί φασίστα σε καταγγέλλω γεια τα απάνθρωπα επανωτά βασανιστήρια ,ψευδή και προστυχιά αίσχος Μα τόσο μαλ.εγκεφάλου έχεις πάθη βλάκα .Σε καταγελώ διότι μου προκαλείς ,με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα κατάχρηση με δολοφονική απόπειρα με ναζί βασανιστήρια ,σκέτο κολαστήριο η σελίδα ..Καταγγέλλω και τον εντολέα ,που σας ενημερώνει.Το παρακάνατε εξαντλήσατε όλα τα όρια τις λογικής,σεβαστείτε ,έχετε κάνη εγκλήματα κακουργήματα βίαια ψυχοσωματικά  βασανιστήρια ,προκαλώντας πολύ προβλήματα.Πιει είσαστε εσείς που θέλετε με όλα αυτά που κάνετε θα μας πείτε να μας; και από πάνω παλιάνθρωποι .Πέος άνθρωπος θα αντέξει με όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη επί χιλιάδες ώρες.Αντίστοιχη με μέσο ορό ενός απλού χρηστή σε ώρες 50 χρόνια ,δεν θα μοιρολατρικό ντροπή σας

blakawή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα