Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook είμαι ο Μιχάλης θαλάσσης χρήστης του facebook, σε καταγγέλλω ενοποιών ολόκληρου του διαδικτύου ότι είσαι ηθικός αυτουργός γεια ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σε βαθμό εξόντωσης Γνωρίζεις τα πάντα ,που κάνουν η βασανιστές σου ομάδα και βοήθεια γεια 4 χρόνο με την συγκάλυψη σου την παροχή ασυλία και πρόχεα ,Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα που ούτε και με αυτό που σας γράψω δεν σεβαστήκατε τίποτα .Ζητώ την καταδίκη σου ,βάση νομού γεια τα χιλιάδες βασανιστήρια τις 3125 μύρε πρόστυχη φυλακή ,και μια σελίδα κολαστήριο .Μέχρι τ5α νύχια μου έχετε βγάλει βασανιστές από τα ναζί με λεκτικούς αριθμούς γεια 47 μέρες.

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook είμαι ο Μιχάλης θαλάσσης χρήστης του facebook, σε καταγγέλλω ενοποιών ολόκληρου του διαδικτύου ότι είσαι ηθικός αυτουργός γεια ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σε βαθμό εξόντωσης Γνωρίζεις τα πάντα ,που κάνουν η βασανιστές σου ομάδα και βοήθεια γεια 4 χρόνο με την συγκάλυψη σου την παροχή ασυλία και πρόχεα ,Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα που ούτε και με αυτό που σας γράψω δεν σεβαστήκατε τίποτα .Ζητώ την καταδίκη σου ,βάση νομού γεια τα χιλιάδες βασανιστήρια τις 3125 μύρε πρόστυχη φυλακή ,και μια σελίδα κολαστήριο .Μέχρι τ5α νύχια μου έχετε βγάλει βασανιστές από τα ναζί με λεκτικούς αριθμούς γεια 47 μέρες.Δεν Έχω προσωπικά με κανένα ,αλά στην περίπτωση αυτήν κινδυνεύω άμεσα .Εάν έχεις ανθρωπεία, τόλμη και καταλάβετε το τι μου έχετε κάνη πρέπει να παρατηθείς ανάξιος ανίκανος να Σταμάτης αυτήν την κτηνωδία.Με εκβιασμούς τραμπουκισμού και ψευδή κατηγορίες με βάζετε να υπογράψω δήλωση μετάνοια ότι δεν θα το ξανακάνω.Με κυνηγάτε μέρα νύχτα ,με απαλές εκβιασμού να υπογράψω ρε έτυμα φόρμα να μου κάνετε φρόνιμα .ζητώ κάθε φορέα να δήξη ενδιαφέρου γεια αυτήν την κτηνώδη κατάσταση

https://www.facebook.com/groups/252527218991/

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα