Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Καλημέρα.Γιατί τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος και ρατσισμός.Στο facebook ,είμαι γραμμένος που ποτέ δεν φανήκατε φιλική γεια ότι διποτε .Είναι ανεγκέφαλο αυτό που κάνετε .Γιατί με κινάγατε παντού και πάντα .Τι σου φτενέ τα windows με μπλοκάρετε συνεχεία .Τι θέλετε Ρατσιστές μου κάνετε απάνθρωπα βασανιστήρια που πιστεύω ότι θα δικαιωθώ από αυτήν την χούντα ,τον φασισμό τραμπουκισμό που χρησιμοποιείτε .Είσαστε εγκληματίες και δίνη εκτελεστές .Σας έχω τονίσει ότι μου έχετε δημιουργήσω πολλαπλά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ύπαρχοι πρόβλημα,που δεν θα καθίσω να αναλύσω το τι .Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σας ενημερώνω και συνεχίζετε .Κάνετε έγκλημα επιταχύνοντας την κατάσταση μου .Έστε ως σκοπό την εξόντωση μου ,με την κτηνωδία καθάρματα.Δεν έχω τάσης εκδίκησης μίσους και γενικά να βλάψω τον συνάνθρωπο .σεις με τα ναζί βασανιστήρια και την πλύση εγκεφάλου ,μυεί κάνετε μεγάλο κακό ,η κατάσταση αυτή φτάνει στην αυτοκτονία .Με πιο κτηνώδες δικαίωμα με βασανίζετε οργανωμένα με εντολέα και ναζί φασίστηκα μέσα .Δεν γίνετε ζητώ την ποινική δίωξη σας σε βαθμό κακουργήματος με σκοπό την εξόντωση μου

Καλημέρα.Γιατί τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος και ρατσισμός.Στο facebook ,είμαι γραμμένος που ποτέ δεν φανήκατε φιλική γεια ότι διποτε .Είναι ανεγκέφαλο αυτό που κάνετε .Γιατί με κινάγατε παντού και πάντα .Τι σου φτενέ τα windows με μπλοκάρετε συνεχεία .Τι θέλετε Ρατσιστές μου κάνετε απάνθρωπα βασανιστήρια που πιστεύω ότι θα δικαιωθώ από αυτήν την χούντα ,τον φασισμό τραμπουκισμό που χρησιμοποιείτε .Είσαστε εγκληματίες και δεινή εκτελεστές .Σας έχω τονίσει ότι μου έχετε δημιουργήση πολλαπλά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ύπαρχοι πρόβλημα,που δεν θα καθίσω να αναλύσω το τι .Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σας ενημερώνω και συνεχίζετε .Κάνετε έγκλημα επιταχύνοντας την κατάσταση μου .Έστε ως σκοπό την εξόντωση μου ,με την κτηνωδία καθάρματα.Δεν έχω τάσης εκδίκησης μίσους και γενικά να βλάψω τον συνάνθρωπο .σεις με τα ναζί βασανιστήρια και την πλύση εγκεφάλου ,μυεί κάνετε μεγάλο κακό ,η κατάσταση αυτή φτάνει στην αυτοκτονία .Με πιο κτηνώδες δικαίωμα με βασανίζετε οργανωμένα με εντολέα και ναζί φασίστηκα μέσα .Δεν γίνετε ζητώ την ποινική δίωξη σας σε βαθμό κακουργήματος με σκοπό την εξόντωση μου…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα