Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Σταματώ την σελίδα γεια όλους ,όλοι προσπαθούσατε να κάνετε την δουλεία τους κανένας από τους χρήστες δεν ενδιαφέρθηκε ούτε μια καλημέρα ούτε ένα μου αρέσει από τις χιλιάδες φορές Καταγγέλλω τον υπεύθυνο του facebook γεια την ανικανότητα 4 χρόνο να με βασανίζουν αλύπητα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.και 3150 μέρες μπλοκάρισμα ντροπής χωρίς κανένα λόγο .Μέχρι δήλωση μετάνοιας τα καθάρματα Έχω γράψει χιλιάδες φορές .με έχουν γράψει κανονικά Καλά δεν έχετε καθόλου ανθρώπινο ένστιχτο τόσο κτήνη ήσαστε τόσο καθάρματα ,ναζί βασανιστές.Είπαμε ότι είμαι άνθρωπος καθάρματα

Σταματώ την σελίδα γεια όλους ,όλοι κατήγατε να κάνετε την δουλεία τους κανένας από τους χρήστες δεν ενδιαφέρθηκε ούτε μια καλημέρα ούτε ένα μου αρέσει από τις χιλιάδες φορές  Καταγγέλλω τον υπεύθυνο του facebook γεια την ανικανότητα 4 χρόνο να με βασανίζουν αλύπητα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.και 3150 μέρες μπλοκάρισμα ντροπής χωρίς κανένα λόγο .Μέχρι δήλωση μετάνοιας τα καθάρματα Έχω γράψει χιλιάδες φορές .με έχουν γράψει κανονικά Καλά δεν έχετε καθόλου ανθρώπινο ένστιχτο τόσο κτήνη ήσαστε τόσο καθάρματα ,ναζί βασανιστές.Είπαμε ότι είμαι άνθρωπος καθάρματα εγκληματίες ,δολοφόνοι .Έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο γιατί ρε μαλακή ,ήθελες να τα έκαναν αυτά στο σπίτι σου κόπανε.λέγε ρε άνανδρε τι θα έκανες αλάτι τόσα χρόνια Πιστεύω κόπια στιγμή θα τα πληρώσετε όλα αυτά τα κτηνώδη και τα απάνθρωπα,φτάνοντας στα άκρα και φέρνοντας ,σε αυτοκτονία κάθαρμα .Ζητώ τη έσχατη τον ποινών και ζητώ να σας δικάσουν αλεπού και και χωρίς κανέναν ελαφρυντικό.Ζητώ και κανό έκλυση σε όλο το διαδίκτυο να βρεθούν φορείς γεια την κτηνωδία που μου κάνουν τα καθάρματα ομάδα βοήθεια μαζί και κάθε αρμόδιος του facebook.Είναι ρατσιστές φασίστες με τις συνεχόμενες εγκληματικές πράξης .Ζητώ την καταδίκη τους,Τους καταδικάζω σε ολόκληρο το διαδίκτυο διότι μέσα σε αυτά τα χρόνια με έχουν ,με 80 %αναπηρία και συνεχίζουν να κάνουν τα βασανιστήρια μέχρι θανάτου.Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε γεια τα τόσα κτηνώδη και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

ρρρρρφή2ήDDDφήelas_lysteJrrrrrrSρρρρρφήΣφή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα