Τρίτη 28 Μαΐου 2013

(3) Facebook

 

Έχουμε να κάνουμε με καθάρματα κατά του ανθρώπινου γένους .υ.Με βασανίζουν 4 χρόνο με 3150 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό φυλακή κολαστήριο την σελίδα ,σπίτι μου ,με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και κτηνωδία .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω,και όχι να με πεθάνουν αυτή η αναγραφόμενη φασηστες ναζι εγκληματίες .

Έχουμε να κάνουμε με καθάρματα κατά του ανθρώπινου γένους .υ.Με βασανίζουν 4 χρόνο με 3150 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό φυλακή κολαστήριο την σελίδα ,σπίτι μου ,με ηλεκτρονική παρενόχληση ,και κτηνωδία .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω,και όχι να με πεθάνουν αυτή η αναγραφόμενη φασηστες ναζι εγκληματίες .

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 2 λεπτά ·

(3) Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα