Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Νομίζετε ότι αρκετά μείνατε στην σελίδα,μόνο που ήσασταν αόρατη.Και σας γράφο είμαι υπερίτης σας είμαι η είναι ότι άλλο νομίσει ο καθένας.Τι να σας Κάνο στην σελίδα γεια να μου δημιουργείτε προβλήματα.Στην σελίδα δεν φαίνετε ποτέ κανένας ,να γράψει μια καλημέρα.Δεν υπάρχει καμία παιδιά ,ούτε καλημέρα στην αποδοχή .Δηλαδή μια περιφρόνηση που δες με πιάνει μια αδιαφορία και ανά τέλειο κενό .Μπαίνοντας μέσα σαν του χρυσοθήρες να μαζεύεστε αριθμούς να προβάλετε τα δικά σας ,και στην σελίδα είπαμε ούτε καλημέρα.κανένας μόνο ένα άτομο συμπεριφέρεται κοινωνικά. Με λίγα λόγια δεν κάνετε γεια την σελίδα .κάνετε μόνο γεια εσάς.Γυρίζετε σε αμέτρητες σελίδες,και συνεχώς πατάτε μου αρέσει,έμενα δεν μου αρέσει γευτώ όλα αυτά τα μου αρέσει έρχονται στην σελίδα και με ενοχλούν ,αλλά και χωρίς να τα θέλω.Εκατοντάδες ,αυτά μόνο στην σελίδα σας Παρακαλώ τα λόγια είναι περιττά.Στην σελίδα σας και στους πιο κοντινούς φίλους.

Νομίζετε ότι αρκετά μείνατε στην σελίδα,μόνο που ήσασταν αόρατη.Και σας γράφο είμαι υπερίτης  σας είμαι η είναι ότι άλλο νομίσει ο καθένας.Τι να σας Κάνο στην σελίδα γεια να μου δημιουργείτε προβλήματα.Στην σελίδα δεν φαίνετε ποτέ κανένας ,να γράψει μια καλημέρα.Δεν υπάρχει καμία παιδιά ,ούτε καλημέρα στην αποδοχή .Δηλαδή μια περιφρόνηση που δες με πιάνει μια αδιαφορία και ανά τέλειο κενό .Μπαίνοντας μέσα σαν του χρυσοθήρες να μαζεύεστε αριθμούς να προβάλετε τα δικά σας ,και στην σελίδα είπαμε ούτε καλημέρα.κανένας μόνο ένα άτομο συμπεριφέρεται κοινωνικά. Με λίγα λόγια δεν κάνετε γεια την σελίδα .κάνετε μόνο γεια  εσάς.Γυρίζετε σε αμέτρητες σελίδες,και συνεχώς πατάτε μου αρέσει,έμενα δεν μου αρέσει γευτώ όλα αυτά τα μου αρέσει έρχονται στην σελίδα και με ενοχλούν ,αλλά και χωρίς να τα θέλω.Εκατοντάδες ,αυτά μόνο στην σελίδα σας  Παρακαλώ τα λόγια είναι περιττά.Στην σελίδα σας και στους πιο κοντινούς φίλους. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα