Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Γιατί προσπαθείτε να κάνετε καταστάσεις ανάρμοστες και αλόγιστες Είναι δυνατόν να μου Βάλης φάτσα την διαφήμιση σου και να μην μπορώ γιατί δεν μου αρέσει να την βγάλω .Με πιο δικαίωμα κάνετε καθημερνά αυτές ταις εγκληματικές κατάχρηση κατά εμού .Ποιος είναι ο υπεύθυνος σε αυτήν την κατάσταση .σινί ποτέ δυνατόν να με παρενοχλείτε ολημέρα νύχτα ,μέρες απαντά ,είμαι άνθρωπος και με βασανίζετε θανάσιμα 4 χρόνο με όλα τα τα φασίστηκα και ναζί βασανιστηρίου .Δεν σάς ενόχλησα ποτέ πιστεύοντας ότι θα γίνουν άνθρωποι δίστιχος ,έγιναν την με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και όλες της παράνομες εγκληματικές πράξης κατά εμού .δεν έχετε μια στάση να καταλάβετε το τι κάνετε ,εγκληματείτε καθημερινά ,ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου που γνωρίζουμε ποιός είναι πάντα με την συγκάλυψη την δική σας .Τι το περάσατε τσίρκο με θόρια και έχετε παρά τα μαστίγια και κτυπάτε αλύπητα ,ντροπή σας μου έχετε κάνη τόσα πρόστυχα ναζί φασιστικά βασανιστήρια που μου έχετε προτίμηση σωματικές βλάβες τόσο στα δάκτυλα που γραφώ με τα χρόνια συνεχεία και από την πλύση εγκεφάλου ,με στέλνετε γεια φουντάρισμα .Όχι δεν σας επιτρέπω να παραβιάσετε,και να βασανίσετε αλύπητα ,και να γνωρίζετε τα πάντα πρότονο την απομάκρυνση αυτόν που γνωρίζετε και ποιοι είναι

Γιατί προσπαθείτε να κάνετε καταστάσεις ανάρμοστες και αλόγιστες Είναι δυνατόν να μου Βάλης φάτσα την διαφήμιση σου και να μην μπορώ γιατί δεν μου αρέσει να την βγάλω .Με πιο δικαίωμα κάνετε καθημερνά αυτές ταις εγκληματικές κατάχρηση κατά εμού .Ποιος είναι ο υπεύθυνος σε αυτήν την κατάσταση .σινί ποτέ δυνατόν να με παρενοχλείτε ολημέρα νύχτα ,μέρες απαντά ,είμαι άνθρωπος και με βασανίζετε θανάσιμα 4 χρόνο με όλα τα τα φασίστηκα και ναζί βασανιστηρίου .Δεν σάς ενόχλησα ποτέ πιστεύοντας ότι θα γίνουν άνθρωποι δίστιχος ,έγιναν την με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και όλες της παράνομες εγκληματικές πράξης κατά εμού .δεν έχετε μια στάση να καταλάβετε το τι κάνετε ,εγκληματείτε καθημερινά ,ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου που γνωρίζουμε ποιός είναι πάντα με την συγκάλυψη την δική σας .Τι το περάσατε τσίρκο με θόρια και έχετε παρά τα μαστίγια και κτυπάτε αλύπητα ,ντροπή σας μου έχετε κάνη τόσα πρόστυχα ναζί φασιστικά βασανιστήρια που μου έχετε προτίμηση σωματικές βλάβες τόσο στα δάκτυλα που γραφώ με τα χρόνια συνεχεία και από την πλύση εγκεφάλου ,με στέλνετε γεια φουντάρισμα .Όχι δεν σας επιτρέπω να παραβιάσετε,και να βασανίσετε αλύπητα ,και να γνωρίζετε τα πάντα πρότονο την απομάκρυνση αυτόν που γνωρίζετε και ποιοι είναι                      

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα