Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Edward Snowden λέει ότι κοιμάται καλά - παρά το δυναμικό αντιμετωπίζει το θάνατο.

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Edward Snowden λέει ότι κοιμάται καλά - παρά το δυναμικό αντιμετωπίζει το θάνατο.
Ο κ. Snowden κοιμήθηκες καλά τα τελευταία δύο νύχτες, γιατί διάβαζα ότι θα ζητήσει για ένα είδος προστασίας από την αστυνομία. Υπάρχουν απειλές εκεί;
Υπάρχουν σημαντικές απειλές, αλλά κοιμάμαι πολύ καλά. Υπήρξε ένα άρθρο που βγήκε σε ένα online κατάστημα που ονομάζεται Buzz Feed όπου συνέντευξη αξιωματούχοι από το Πεντάγωνο, από την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας και τους έδωσε την ανωνυμία για να... είναι σε θέση να πουν τι θέλουν και τι είπε στο δημοσιογράφο ήταν ότι ήθελαν να με δολοφονήσει. Αυτά τα άτομα - και αυτά ενεργούν κυβερνητικούς αξιωματούχους. Είπαν ότι θα ήταν ευτυχής, που θα ήθελαν να φυτέψω μια σφαίρα στο κεφάλι μου, να με δηλητηριάσει καθώς επέστρεφα από το μανάβικο και να πεθάνω στο ντους
Αλλά, ευτυχώς, είναι ακόμα ζωντανός μαζί μας.
Δεξιά, αλλά είμαι ακόμα ζωντανός και δεν χάνω τον ύπνο γιατί έχω κάνει ό, τι αισθάνομαι εγώ έπρεπε να κάνω. Ήταν το σωστό πράγμα που κάνει και εγώ δεν πρόκειται να φοβάται..
Δείτε περισσότερα

http://www.ndr.de/ratgeber/netzwelt/snowden251_v-contentgross.jpg

ndr.de

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα