Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα  δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία Με πιο δικαίωμα και με ποιο νόμο,κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Εφαρμόζουν τον ναζί φασισμό και  τον νόμο της ζούγκλας Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει το εφαρμόζουν με μεγάλο μίσος και κτηνωδία.4 χρόνος που με τις ώρες που με βασανίζουν οργανωμένα ,διαρκούν πολύς συνεχόμενες ημέρες.Στο διάστημα αυτό έχουν δημιουργηθεί πολλά σωματικά προβλήματα.Όπως για ένα κωδικό ,με βασάνιζαν 47 μέρες με βραδιές.Σώπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα ,και προβλήματα κυνικότητας.Δεν μπορούσα να σταματήσω διότι ήταν το ID στο hotmai…και μου είχαν μπλοκάρει όλες τις δραστηριότητες σε όλο το διαδίκτυο .Η τελική απάντηση ήταν μετά από 47 μέρες ,χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς και όλα τα απαραίτητα,μου τόνισαν εάν δεν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν πρόκριτε να την βγάλεις καθαρή.Από την εξάντληση βρέθηκα στην εντατική καρδιολογική.Συνεχίζουν τα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ,με αποτέλεσμα  να μπαίνω βγαίνω στην εντατική .Μου παρουσίασαν προβλήματα ακινησίας.Χειρότερος  φασισμός δεν έχει ύπαρξη .Την σελίδα κατά τα λεγόμενα από άλλες ομάδες μέσο mail  μου απαντούσαν ότι γνωρίζομαι ότι η σελίδα σας είναι σκέτο κολαστήριο.Είχαν πάντα συνεργασία στα βασανιστήρια και με άλλες ομάδες από άλλες; κατάστασης.Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες ντροπής φασισμού ,και πρόστυχα ,και ψευδή κατηγορίες ποτέ δεν παρανόμησα .Σεβόμενος πάντα τους όρους τους fakebook Με τιμωρούσαν με 30 μέρες και μετά έπρεπε να με κάνουν μπαλάκι ,και στο τέλος να υπογράψω τα καθάρματα δήλωση μετάνοια ότι έκανα παράπτωμα και το δέχομαι ./Είμαι 59 χρόνων τώρα με έχουν βασανίσει τόσα εκατομμύρια φορές που βρίσκομαι σε άσχημη κατάσταση.Όσο γεια το facebook που σέβομαι και εκτιμώ την κατάσταση κανένα πρόβλημα.Με έχουν εξόντωση στη πραγματικότητα συνεχώς υποφέρω από τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση όλη μέρα νύχτα ,μέσα στο σπίτι μου ,δημιουργώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ο υπεύθυνος  και αρμόδιος γνώριζαν τα πάντα κάθε 1 λεπτό .Κανένας δεν ήταν ικανός να σταματήσει αυτήν την οργανωμένη εγκληματική ενεργεία Ζητώ την καταδίκη αυτόν τον δολοφόνων ,που με φτιάσανε ,με την πλύση εγκέφαλου πολύς φορές στην αυτοκτονία.Ζητώ την ποινική δίωξη τους γεια τα ομαδικά ,μεθοδευμένα οργανωμένα ,πάντα με της ευλογιές του ιδίου του facebook.Ζητώ τη έσχατη τον ποινής διότι αυτά που μου έκαναν είναι αμέτρητα απάνθρωπα και κτηνώδη από κανίβαλους.Τώρα να επέμβει εισαγγελέας και να τους συλλαβή ,για αυτήν την ρατσιστική ενέργεια.Είναι πολύ καταγεγραμμένα σε υπηρεσίες δίκες τους αλλά κανένας δεν έκανε τίποτα καταδικάζω και αυτούς που το γνωρίζουν καλά.Με κυνηγούν με άτιμοι φόρμα να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα ,με εκβιασμό βασανιστήρια στρατόπεδο βασανιστηρίων ,με απειλές εκφοβισμού εκβιασμού και συνεχεία γραμμένα άσεμνα και εκφοβιστικά μηνύματα  Αίσχος ύπαρχοι και θεός καθάρματα.
Έτσι με έχουν φιμωμένο από την πρώτη μέρα μέχρι τώρα ηα απάνθρωποι βασανιστές

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα