Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Τώρα όσο γεια τους χρήστες που είναι γραμμένη στην σελίδα ,κανένας δεν με είδε ποτέ απλά σας άνθρωπο ποτέ δεν στάθηκε κανένας ,τυπικά απελάτη μου φιλικά υπό την έννοα φίλοι του facebook .ποτέ δεν φερθήκατε

Τώρα όσο γεια τους χρήστες που είναι γραμμένη στην σελίδα ,κανένας δεν με είδε ποτέ απλά σας άνθρωπο ποτέ δεν στάθηκε κανένας ,τυπικά απελάτη μου φιλικά υπό την έννοα φίλοι του facebook .ποτέ δεν φερθήκατε όπως έπρεπε κατά εμέ ,ούτε μια καλημέρα δεν γράψατε κατά την αποδοχή ,που πάντα σας καλωσορίζω έστω με μια καλημέρα Απόσταση αδιαφορία το τι προβλήματα έχει η σελίδα .Σας έγραφα εκατοντάδες φορές μην αυτά αλλά όλοι αδιαφορούσατε.Και όχι μόνο μπαίνατε όλοι στην σελίδα Γή να κάνετε διαφήμισης.Κατά τα δεδομένα κρατούσατε  απόστασης σαν να ήμουν ο υπάλληλος σας η κόπιας που πρέπει να είναι ανεπιθύμητος Ποτέ δεν δώσατε καμία αξία στον μαραθώνιο που τραβούσα; γεια εσάς με 3150 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό κολαστήριο .Γεια εσάς είναι η περισσότερη πρόστυχη υλακή αλ,λα δεν χρέωσα νοητά κανένα .Το από δήξατε πάλη όλοι εκτός 2με 3 άτομα. στις 22/7/2013 ,είχαν ανάρτηση ότι ο τάδε έχει τα γενέθλια του .Μεγάλη αγνεία για έμενα στα τόσες χιλιάδες άτομα.Ουρ ο χειρότερος, δεν μου αρέσουν αυτά ,αλλά βλέπεις τα βάζουν κανένας καμία χρόνια δεν έγραψε χρόνια Πολλά ούτε ο χειρότερος εχθρούς να ήμουν.Για μένα τώρα που το γράφο είναι υποτιμητικό.Δεν κράτησα με κανένα τίποτα ποτέ στην ζωή μου πόρνους αδιάφορα ,και χωρίς καμία άλλη σκεύη .Το πιο έντονο ήταν ότι έγραφε ο τάδε έχει τα γενέθλια του όχι μια φορά 67 φορές ,σας να ήταν 67 άτομα κανένας δεν το σεβάστηκε .Σας ευχαριστώ εσάς που με θυμηθήκατε.Ακόμα και στους κοινούς φίλου μου παρουσιάζοντα μέχρι να γραφτούν και τώρα δεν πρέπει να είναι πανό από 5 άτομα σαν κοινό φίλο .Λε και σας έκανα κάτι λείπαμε γεια αυτό ήταν πολύ απολίτιστο.Σας ευχαριστώ χάρηκα
Μιχάλης  Θαλάσσης Μιχάλης  Θαλάσσης που ποτέ δεν μάλωσα με συνάνθρωπο κασέ ποτέ δεν κράτησα η κατά νου καμία άσχημη σκέψη....

προφιλ κινοτιτα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα