Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Είναι ντροπή σας να με κυνηγάτε με εκφοβισμό απειλές έχοντας ολόκληρη φόρμα έτοιμη ,να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που επιλέξατε έσειες η φασίστες.Με πήγες κατά πόδα και συνεχώς με παρενοχλείτε ακριβός στην άκρη του ποντικιού να σας απαντήσω σε διαφορές προσβλητικές ερωτώσης .Γράφατε μέρα νύχτα στους τοίχους συνθήματα εκβιαστικά εκδικητικά και με απειλές με τιμωρούσατε μέχρι τον αριθμό 3150 μέρες .αδιαφορούσα διότι κατάλαβα ότι έχω να κάνω με εκγληματιεςε βασανιστές και ούτε ποτέ ,θα δεχόμουν καθάρματα να με στιγματίσετε .Μέχρι ότι κινδύνευα η σωματική ακεραιότητα.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος και δεν φοβήθηκα ποτέ φασίστες τραμπούκους ναζιστές.μου εζητάγατε λεπτομερές ανήθικη κ,αι αμέσως 30 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό κολαστήριο.Πρέπει να ντρέπεστε γεια την αθλία και κτηνώδη συμπεριφορά.Σας σεβάστηκα δεν παρανόμησα .Με χρεώνατε κατηγορίες που δεν έκανα ποτέ .Και μετά μου βάζατε να δηλώσω άτι ναι το έκανα δήλωση μετάνοιας καθάρματα .Ζητώ την τιμάρια σας που είναι ,σε μεγάλο μέγεθος και σε πολλές καταστάσεις Όχι ρε κτήνη δεν υπέγραψα εκβιαστές ,βασανιστές τώρα να σας δικάσουν παλιάνθρωποι.εκατομμύρια θέματα όλο το facebook,η αρμόδιοι υπεύθυνη προσπαθούσαν να μ ε πεθάνουν με όλα αυτά που κάνατε.φύγετε μακριά μου πρόστυχη εκβιαστές…

Είναι ντροπή σας να με κυνηγάτε με εκφοβισμό απειλές έχοντας ολόκληρη φόρμα έτοιμη ,να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που επιλέξατε έσειες η φασίστες.Με πήγες κατά πόδα και συνεχώς με παρενοχλείτε ακριβός στην άκρη του ποντικιού να σας απαντήσω σε διαφορές προσβλητικές ερωτώσης .Γράφατε μέρα νύχτα στους τοίχους συνθήματα εκβιαστικά εκδικητικά και με απειλές με τιμωρούσατε μέχρι τον αριθμό 3150 μέρες .αδιαφορούσα διότι κατάλαβα ότι έχω να κάνω με εκγληματιεςε βασανιστές και ούτε ποτέ ,θα δεχόμουν καθάρματα να με στιγματίσετε .Μέχρι ότι κινδύνευα η σωματική ακεραιότητα.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος και δεν φοβήθηκα ποτέ φασίστες τραμπούκους ναζιστές.μου εζητάγατε λεπτομερές ανήθικη κ,αι αμέσως 30 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό κολαστήριο.Πρέπει να ντρέπεστε γεια την αθλία και κτηνώδη συμπεριφορά.Σας σεβάστηκα δεν παρανόμησα .Με χρεώνατε κατηγορίες που δεν έκανα ποτέ .Και μετά μου βάζατε να δηλώσω άτι ναι το έκανα δήλωση μετάνοιας καθάρματα .Ζητώ την τιμάρια σας που είναι ,σε μεγάλο μέγεθος και σε πολλές καταστάσεις Όχι ρε κτήνη δεν υπέγραψα εκβιαστές ,βασανιστές τώρα να σας δικάσουν παλιάνθρωποι.εκατομμύρια θέματα όλο το facebook,η αρμόδιοι υπεύθυνη προσπαθούσαν να μ ε πεθάνουν με όλα αυτά που κάνατε.φύγετε μακριά μου πρόστυχη εκβιαστές…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα