Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

(4) Facebook

 

https://plus.google.com/u/0/101485749086663963516/posts
Ζητώ δημόσια παγκόσμια χρήση ,και όχι κοινή χρήση .πεξανε και εγκλημάτησαν με την ζωή μου 4 χρόνο μέρα νύχτα Ζητώ την καταδίκη τους .Δεν Πάι άλλο σέβομαι το Facebook ,τυρό τους όρους ,και δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ιδία την κατάσταση.Το έγκλημα είναι η κτηνωδία και εγκληματικότητα κατά εμού ,από ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο ανίκανο να σταματήσουν τους κανίβαλους τώρα όλη στην δικαιοσύνη Μαζί με την ανάρτηση αυτή καλώ το facebook να αναλάβει αυτή την εγκληματική κατάσταση ,και να σταματήσετε ,τα προσχήματα και της δικαιολογίες Ζητώ την καταδίκη του υπευθύνου που ήταν ανίκανος να σταματήσει αυτήν την πρόστυχη πράξη κάθε φορέα ,και ζητώ την καταδηκη τους 4 χρόνος με διαλύσατε παλιάνθρωποι .δεν σεβαστήκατε τίποτα ντροπή σας
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook προς Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Εσύ γιατί απεγνωσμένα και σαν μανιακός ,που έχει πάθη κρίση πα...νικού προσπαθείς να αποκρύψεις τα γραφόμενα μου που είναι αμέτρητες χιλιάδες φορές.Προσπαθώντας να αμυνθώ γεια να σώσω την ζωή μου που με φτάσατε καθάρματα,σε στάδιο αυτοκτονίας.Τώρα με τις χιλιάδες μέρες και οργανωμένες,με έχετε στήλη αρκετές φορές στην εντατική δολοφόνε με την εσκεμμένη και καλοσχεδιασμένη εγκληματικότητα Μπλοκάροντας και αφαιρώντας όλο το ιστορικό πόλων ετών Και συνεχίζετε με κτηνωδία ,μίσος απαλές και βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σαν να είμαι ο μεγαλύτερος εγκληματίας η κατάδικος.Ζητώ την αυστηρή καταδίκη σας γεια 4 χρόνια σκλαβιά ,προσβολή ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου.Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα υγείας ,παραλυσίας ,και σε άμεσο κίνδυνο σε καρδιολογικά άκρος επικίνδυνα ανά πάσα στιγμή Είσαστε καθάρματα δολοφόνοι που προσπαθείτε τόσα χρόνια να με εξοντώσετε.Καλό τον αρμόδιο υπευθύνου να αναλάβει τις εύθηνες του την παραίτηση του και την καταδίκη του
.Δείτε περισσότερα

https://plus.google.com/u/0/101485749086663963516/posts<br />Ζητώ δημόσια παγκόσμια χρήση ,και όχι κοινή χρήση .πεξανε και εγκλημάτησαν με την ζωή μου 4 χρόνο μέρα νύχτα Ζητώ την καταδίκη τους .Δεν Πάι άλλο σέβομαι το Facebook ,τυρό τους όρους ,και δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ιδία την κατάσταση.Το έγκλημα είναι η κτηνωδία και εγκληματικότητα κατά εμού ,από ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο ανίκανο να σταματήσουν τους κανίβαλους τώρα όλη στην δικαιοσύνη Μαζί με την ανάρτηση αυτή καλώ το facebook να αναλάβει αυτή την εγκληματική κατάσταση ,και να σταματήσετε ,τα προσχήματα και της δικαιολογίες Ζητώ την καταδίκη του υπευθύνου που ήταν ανίκανος να σταματήσει αυτήν την πρόστυχη πράξη κάθε φορέα ,και ζητώ την καταδηκη τους 4 χρόνος με διαλύσατε παλιάνθρωποι .δεν σεβαστήκατε τίποτα ντροπή σας<br /> Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook προς Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Εσύ γιατί απεγνωσμένα και σαν μανιακός ,που έχει πάθη κρίση πανικού προσπαθείς να αποκρύψεις τα γραφόμενα μου που είναι αμέτρητες χιλιάδες φορές.Προσπαθώντας να αμυνθώ γεια να σώσω την ζωή μου που με φτάσατε καθάρματα,σε στάδιο αυτοκτονίας.Τώρα με τις χιλιάδες μέρες και οργανωμένες,με έχετε στήλη αρκετές φορές στην εντατική δολοφόνε με την εσκεμμένη και καλοσχεδιασμένη εγκληματικότητα Μπλοκάροντας και αφαιρώντας όλο το ιστορικό πόλων ετών Και συνεχίζετε με κτηνωδία ,μίσος απαλές και βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σαν να είμαι ο μεγαλύτερος εγκληματίας η κατάδικος.Ζητώ την αυστηρή καταδίκη σας γεια 4 χρόνια σκλαβιά ,προσβολή ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου.Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα υγείας ,παραλυσίας ,και σε άμεσο κίνδυνο σε καρδιολογικά άκρος επικίνδυνα ανά πάσα στιγμή Είσαστε καθάρματα δολοφόνοι που προσπαθείτε τόσα χρόνια να με εξοντώσετε.Καλό τον αρμόδιο υπευθύνου να αναλάβει τις εύθηνες του την παραίτηση του και την καταδίκη του.

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 28 λεπτά ·

(4) Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα