Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

.Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω ,Με όλοι την σέβας και εκτίμηση που έχω γεια την κατάσταση facebook,χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα Δίωξε τώρα τα καλοπέρα τους άνανδρους τους απάνθρωπους,εάν φυσικά είναι πάρκα άτομα διότι πολλά είναι ανύπαρκτα .δεν με ενδιαφέρει δικό σας θέμα .Ζητώ να φύγουν τώρα η δολοφόνοι που με έφεραν σε σημείο τελική εξόντωση αυτά τα πουσταεια τώρα .Εγκληματώντας 4 χρόνο και μου προξένησαν συβαρίτες σωματικές βλάβες Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατευθυνόμενη από εσάς ,οπός δείχνουν τα πράγματα .Το παιγνίδι είναι εγκληματικό και καλά σκηνοθετημένο .Ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου για κακούργημα με σκοπό την εξόντωση μου .Επιτέλους να μας γράψετε ποιοι είσαστε ποιοι είναι η φασίστες που με βασανίζου ,Που είναι τα

.Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω ,δίωξε τώρα τα καλοπέρα τους άνανδρους τους απάνθρωπους,εάν φυσικά είναι πάρκα άτομα διότι πολλά είναι ανύπαρκτα .δεν με ενδιαφέρει δικό σας θέμα .Ζητώ να φύγουν τώρα η δολοφόνοι που με έφεραν σε σημείο τελική εξόντωση αυτά τα πουσταεια τώρα .Εγκληματώντας 4 χρόνο και μου προξένησαν συβαρίτες σωματικές βλάβες Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατευθυνόμενη από εσάς ,οπός δείχνουν τα πράγματα .Το παιγνίδι είναι εγκληματικό και καλά σκηνοθετημένο .Ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου για κακούργημα με σκοπό την εξόντωση μου .Επιτέλους να μας γράψετε ποιοι είσαστε ποιοι είναι η φασίστες που με βασανίζου ,Που είναι τα ονόματα σαν ομάδα κολαστήριου και βασανιστήριο . Με όλοι την σέβας και εκτίμηση που έχω γεια την κατάσταση facebook,χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα .Από την άλλη είσαστε ανίκανη να μπορέσετε τα τόσα χρόνια να σταματήσετε τα βασανιστήρια και την απάνθρωποι κτηνωδία με φασιστικά βασανιστήρια,που γνωρίζετε αλλά ποτέ δεν κάνατε τίποτα .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω Καθάρματα της ανθρωπότητας κτήνη τέρατα ομάδα βαθειά του fakebook ,καλοπόδαρα ρουφιανοι άνανδροι γλοιώδης τραμπούκοι αποβράσματα τον υπονόμων Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα. Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

1069923_572031382848711_1571732517_n

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα