Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Καταγγέλλω γεια κατάχρηση ηλεκτρονική Επιτέλους η του facebook δεν κάνουν τίποτα καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο ,γεια ανικανότητα ,να σταματήσει τους βασανιστές ομάδα βοήθεια ,και όλους του εγκληματίες που έχει παρενόχληση .μπλοκαρίσματα πολλές δεκάδες σελίδες ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Σας έχω ενημέρωση όλους ότι εγκληματείτε κατά εμού με απάνθρωπα βασανιστήρια.Μου έχετε δημιούργησε σοβαρά προβλήματα ζωής. Θέλω να ζήσω και σας καταγελώ γεια εγκληματικά δολοφονική αποπήρα κατά εμού .Μου έχετε δημιούργησε σοβαρότατα προβλήματα και τους αφήνετε να συνεχίσουν, ομαδικά η βασανιστές κατά εμού Σας καταδικάζω όλους,

Καταγγέλλω γεια κατάχρηση ηλεκτρονική Επιτέλους η του facebook δεν κάνουν τίποτα καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο ,γεια ανικανότητα ,να σταματήσει τους βασανιστές ομάδα βοήθεια ,και όλους του εγκληματίες που έχει  παρενόχληση .μπλοκαρίσματα πολλές δεκάδες σελίδες ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Σας έχω ενημέρωση όλους ότι εγκληματείτε κατά εμού με απάνθρωπα βασανιστήρια.Μου έχετε δημιούργησε σοβαρά προβλήματα ζωής. Θέλω να ζήσω και σας καταγελώ γεια εγκληματικά δολοφονική αποπήρα κατά εμού .Μου έχετε δημιούργησε σοβαρότατα προβλήματα και τους αφήνετε να συνεχίσουν, ομαδικά η βασανιστές κατά εμού Σας καταδικάζω όλους,γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα ςεκεμενη ,με πολλά βασανιστήρια και πλύση εγκεφάλου αλά ναζί. Καταγγέλλω ενώπιων διαδικτύου ότι η ομάδα και η βοήθεια του facebook,πάντα με την συγκάλυψη και ασυλία του ιδίου.Εκτός από αμέτρητες ανάρτησης που με μπλοκάρουν και δεν με αφήνουν ,εκτός από μερικά γνωστά ονόματα twwiter ,Windows 8, γενικά την maicrosoft,πολύ άσχημα bill,Melinta-gates,Times.com.pravda.ru ,και ανυπολόγιστες σε αριθμό σελίδες, δεν με αφήνουν ότι έχει να κάνη με Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια,σε βαθμό με απαλές ότι εάν ξαναπήγαινα θα κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα .Είναι φασηστοεγκληματιες καθάρματα ,μου κάνουν του χριστού τα πάθη .από Polska Wikipedia. Polska Wikipedia (wikipedia_pl)  Twitter με μισος , Wikipedia in jail | Wikimedia .ννκαι σχεδόν όλες τις σελίδες.Πάντα προσπαθώ και βρίσκω διαφόρους τρόπους γεια να αναρτήσω.Είναι τόση βρομερή φάρα τόσο κεφαλιάτικη συμπεριφορά,με αμέτρητο μίσος και κτηνωδία, Times of India | Tech, European Commission ,Social Europe.UNESKO  ,  Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. European Commission. http://blog.wikimedia.org/ και

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΒΑΣΑΝΗΣΤΕΣ  ΟΜΑΔΑ ΒΟΙΘΕΙΑ  Facebook

431590_178497352253011_757410594_n[5]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα