Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος

Σταματώ την σελίδα και κάθε δραστηριότητα γεια την αθλία κακομεταχείριση,την βίαια ψυχοσωματική εγκληματική καταχρηση.Είναι μια κτηνωδία χωρίς προηγούμενο .Δεν είναι μια μέρα είναι χιλιάδες ώρες μέρες λεπτά,που με βασανίζετε με τον ποιο πρόστυχο και απαίσιο τρόπο.Μου έχετε δημιουργήσει προβλήματα υγείας ,με επιδείνωση τις κατάσταση μου.Μεγάλη εβδομάδα πηρά εξιτήριο,που δεν ήταν ευχάριστο.Με τον εγκληματικό και οργανωμένο τρόπο μου έχετε κάνη μια σελίδα κόλαση,που αυτή η σελίδα είναι το σπίτι μου που με βασανίζετε με ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα,προκαλώντας ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Κάνετε βανδαλισμό κατάχρηση,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Περιττό είναι να σας τονίσω ότι είμαι χρήστης γραμμένος στο fakebook,που από την πρώτη μέρα αρχίσατε τα απάνθρωπα βασανιστήρια,που μετριούνται σε εκατομμύρια φορές.Είμαι άνθρωπος και μου έχετε καταστρέψει τα πάντα με την απάνθρωποι μεταχείριση την αθλία και προσβλητική κατάσταση .Είναι χιλιάδες αυτά που σας έχω γράψει χωρίς ποτέ να κάνετε κάτι Πρωταγωνιστές αυτής τις κτηνωδίας είναι η ομάδα και βοήθεια του facebook,με εντολέα και κάποιο επιτελείο γεια καλύτερη και συντονισμένη ,κτηνωδία Σας καταγελώ όλους τους αρμοδίους που ήθελα να κάνουν το καψώνι τους και τον εκφοβισμό το εάν το ξανακάνεις .Ποιο δεν έκανα τίποτα κάνε δήλωση μετάνοιας ότι το έκανες και δεν θα το ξανακάνεις ,Προσβολή αξιοπρεπείας υποτίμηση νοημοσύνης.Με κινάγατε μέρα νύχτα και γράφοντας συνθήματα εκβιαστικά εκφοβισμού και τραμπουκισμού Έχετε έτυμη φόρμα ,και μου ζητάτε να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που σας συμφέρει εσάς .Με έχετε βασανίσει γεια το θέμα αυτό χιλιάδες φορές Ζητώ να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία που είναι κακούργημα και εγκληματική ενεργεία εξόντωσης μου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα