Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν

Λόγο παρατεταμένης βαρβαρότητας και κτηνωδίας,η σελίδα επί 1 χρόνο δεν θα έχω το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,αυτό και μόνο αυτό .Όσο γεια μηνύματα και αποδοχές κανονικά, χωρίς καμία άλλη μεσολάβηση. Το επέλεξα μόνος μου γεια να γλυτώσω από την ψευδή κατηγορία ,και τα αισχρά βασανιστήρια που δεχόμουν.Τον εξευτελισμό την ταπείνωση τον ρατσισμό,και την δήλωση ( μετάνοιας) να παραδεχτώ δηλαδή να υπογράψω ότι έκανα το αδίκημα.Αίσχος κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση, μέσα στο σπίτι μου.Εκβιασμό εκφοβισμό ταπείνωση ψυχική οδύνη,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα