Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Την ευθύνη γεια αυτήν την κτηνώδη φασιστική κατάντια κατά εμού φέρει το ίδιο το facebook Καταγγελω και ζητώ την ποινική δίωξη του διότι γνωρίζοντας άμεσα τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα στα τόσα χρόνια.Το μόνο που τους παρείχε συγκάλυψη, και ασυλία ,γεια να μπορούν ανενόχλητη να κάνουν τα φασιστηκά ναζί βασανιστήρια.

Είναι πολύ ανόητο αυτό που είχαν στήσει η ομάδα σε συνεργασία με τις άλλες 2 ομάδες mail.σκηνοθεσία  χωρίς σκηνοθέτη και χωρίς ανθρώπινη νοημοσύνη Δεν υπάρχουν χειρότερα ,κτήνη από αυτούς που τους έχω μάθη ,πολύ καλυτέρα από όλους .Είναι φάτσες εγκληματικές αδίστακτη ρατσιστές ανθέλληνες και μας αποκαλεί υποανάπτυκτους .Ναι αυτά τα καθάρματα ,που λέγονται ,ομάδα και βοήθεια .Δεν τους χαρακτηρίζω διότι δεν ύπαρχοι λέξη .Είναι εγκληματίες ικανή γεια τα πάντα.3 μέρες τα καθάρματα αυτά με βασανίζουν 6 mail έτιξα και αυτά τα έβγαζαν λάθος με άμεσο σύνεργο  την ομάδα mail του-Υαηο---.και σε συνεργεία με την ομάδα του Hotma--- και η 3 μαζί μου έχουν κάνη χιλιάδες βασανιστήρια.Αλλά ποιος κάθετε να σχολάτε με τον κάθε ανόητο κάθε διεφθαρμένο.Καθάρματα δεν έχω τάσης αυτοπροβολή ούτε πουλώ  ούτε Εχ την ανάγκη να διαφημίσω.δεν αποθηκεύω δεν κλήδονα ποτέ την σελίδα .δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί 5000 Α+Β+Γ .μάλιστα του έχω ενημέρωση ότι γεια ένα χρόνο δεν θα έχω δικαίωμα να καλέσω κανένα .Είναι τόσο ύπουλη που ,δεν έχουν τίποτα ,να σεβαστούν .τα καταδικάζω γεια αυτήν την ομαδική δολοφονική εγκληματική ενεργεία τα κτήνη.Ναι διότι όλα τα χρόνια με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου προκαλούνται ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Με έχουν βλέψη πολύ σωματικά  και ηθικά και σωματικά .ζητώ την καταδίκη τους και να πληρώσου όλα αυτά που μου έχουν κάνη να με αποζημιώσουν γεια την ψευδή διασπορά .με τα χειρότερα .Τα απολιτικά mail ,και γενικά να με εξοντώσουν .Δεν βλέπω σχεδόν ποτέ τα mail .Την ευθύνη γεια αυτήν την κτηνώδη φασιστική κατάντια κατά εμού φέρει το ίδιο το facebook  Καταγελώ και ζητώ την ποινική δίωξη του διότι γνωρίζοντας άμεσα τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .στα τόσα χρόνια.Το μόνο π[ου τους παρείχε συγκάλυψη και ασυλία ,γεια να μπορούν ανενόχλητη να κάνουν τα φασιστηκά ναζί βασανιστήρια.

21 iounPNG

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα