Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Καζαντζίδης - Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ


(ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ)
Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης, Θεσσαλός
Μουσική: Μανώλης Χιώτης
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης

Άλλες ερμηνείες:
Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μανώλης Λιδάκης
Γιώργος Νταλάρας & Γεράσιμος Ανδρεάτος ( Ντουέτο )


Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ,
την έδιωξα μήπως και ησυχάσω,
την χώρισα όμως τι να σας πω,
δεν μπόρεσα στιγμή να την ξεχάσω

Την έδιωξα να πάει μακριά μου
μα όμως τη ζητάει η καρδιά μου.( χ2 )

Την έδιωξα να μην καταστραφώ,
την έδιωξα μήπως και λησμονήσω,
την χώρισα, τι πάθος φοβερό,
δεν μπόρεσα μιαν άλλη ν' αγαπήσω.

Την έδιωξα να πάει μακριά μου
μα όμως τη ζητάει η καρδιά μου.( χ4 )
  • Category

  • License

    Standard YouTube License

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα