Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

(4) Facebook

 

Thanks to Mark Zuckerberg ,Καλημέρα ,θα ήθελα να σε ερωτήσω, εάν όλα αυτά που μου κάνετε σε έμενα,εάν τα έκαναν σε εσάς,τι θα κάνατε. Επόμενος γευτώ γεια έμενα δεν έκανες τίποτα παρά μόνο την συγκάλυψη αυτόν ,με δική σου ευθηνή ,να με βασανίζουν 4 χρόνο .Πες μου τι θα έκανες στην θέση μου ,με τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και τα εκατομμύρια καψώνια .Θόλο να μου απάντησης τι θα έκανες.Ντροπή γεια την ανθρωπότητα αυτές η απάνθρωπες κτηνώδη και εγκληματικές πράξης ,σε βαθμό εξόντωσης μου .Ένια ασύλληπτο από ανθρώπινο νου να γίνονται αιτώ τα τερατώδη,βασανιστήρια,τι έκανες.Με τις χιλιάδες  ώρες ηλεκτρονική παρενόχληση ,λεκτικούς αριθμούς και όλα τα ναζί βασανιστήρια,τι θα έκανες όταν με φτάσατε σε σημείο παραλυσίας από τα κτηνώδη και μεθοδευμένη απάνθρωπα βασανιστήρια

(4) Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα