Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ -


ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ  - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ -
Στην εκκλησιά Σου ήρθα πληγωμένος
καλή μου Παναγία,
για να Σου πω τον πόνο της καρδιάς μου
και μια μεγάλη μου αμαρτία.

Εγώ δεν είμαι άξιος να λέγομαι πατέρας
γιατί αμάρτησα πολύ,
είμαι παράνομος, αγάπησα μιαν άλλη
κι έχω προδώσει μια μητέρα με παιδί.

Σε κάθε βήμα μου με δέρνουνε οι τύψεις
κι όλο κλαίω και πονώ,
γιατί πληγώνομαι βαρειά όταν μαθαίνω
πως το παιδί μου το φωνάζουν ορφανό.

Θέλω, κοντά μου, το σπλάχνο μου να νιώσω,
καλή μου Παναγία,
πρέπει το σφάλμα μου να το επανορθώσω,
ήταν βαρειά η αδικία.

Σε κάθε βήμα μου με δέρνουνε οι τύψεις
κι όλο κλαίω και πονώ,
γιατί πληγώνομαι βαρειά όταν μαθαίνω
πως το παιδί μου το φωνάζουν ορφανό.
  • Κατηγορία:Μουσική 

    ΆδειαΤυπική άδεια YouTube  

1 σχόλια:

Τη 19 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=u5i2V2YNqgA&feature=share&list=PL6B2571993AC76960
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ -
Στην εκκλησιά Σου ήρθα πληγωμένος
καλή μου Παναγία,
για να Σου πω τον πόνο της καρδιάς μου
και μια μεγάλη μου αμαρτία.

Εγώ δεν είμαι άξιος να λέγομαι πατέρας
γιατί αμάρτησα πολύ,
είμαι παράνομος, αγάπησα μιαν άλλη
κι έχω προδώσει μια μητέρα με παιδί.

Σε κάθε βήμα μου με δέρνουνε οι τύψεις
κι όλο κλαίω και πονώ,
γιατί πληγώνομαι βαρειά όταν μαθαίνω
πως το παιδί μου το φωνάζουν ορφανό.

Θέλω, κοντά μου, το σπλάχνο μου να νιώσω,
καλή μου Παναγία,
πρέπει το σφάλμα μου να το επανορθώσω,
ήταν βαρειά η αδικία.

Σε κάθε βήμα μου με δέρνουνε οι τύψεις
κι όλο κλαίω και πονώ,
γιατί πληγώνομαι βαρειά όταν μαθαίνω
πως το παιδί μου το φωνάζουν ορφανό.

Κατηγορία:Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα