Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Είμαι άνθρωπος που σέβεται τον συνάνθρωπο ,δεν κανό πάσο διότι δεν γίνετε είναι το σπίτι μου που εσείς κάνετε κατάχρηση,καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Τόσα χρόνια δεν κάνατε τίποτα σας καταγελώ όλους γεια αυτήν την εγκληματική σκηνοθετημένη ενέργεια .Γνωρίζεις τα πάντα,όλα τα ναζί βασανιστήρια και ότι κατάχρηση έχουν κάνη αυτά τα διεστραμμένα που μου έχεις .Ζητώ τώρα που με έχετε λαβωμένο από τα τόσα ύπουλα κτυπήματα .Ζητώ να αναλάβεις την ευθύνη και μετά βράσκης που γνωρίζεις τους ιθύνοντες.Εάν δεν συμμορφώθηκε ζητώ την παραίτηση σου διότι ,είσαι συνένοχος σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού .Τους παρέχεις συγκάλυψη ασυλία εντολέα και με τις ευλογιές σου γίνονται όλα Τώρα εάν υπαρχή ανθρώπινο φιλότιμο,να πράξης διότι είναι κτηνωδία .Δεν θα επιτρέψω σε αυτά τα καθάρματα νε καθάρματα που προσπαθούν να μου αφαιρέσουν την ζωή ,άρχετε τον τρόπο τα μέσα ικανή γεια τα πάντα.Τώρα με έχετε φέρει σε απόγνωση με αυτόν τον ύπουλο πρόστυχο και άνισο ,γεια τα ανθρώπινα δεδομένα.

Είμαι άνθρωπος που σέβεται τον συνάνθρωπο ,δεν κανό πάσο διότι δεν γίνετε είναι το σπίτι μου που εσείς κάνετε κατάχρηση,καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Τόσα χρόνια δεν κάνατε τίποτα σας καταγελώ όλους γεια αυτήν την εγκληματική σκηνοθετημένη ενέργεια .Γνωρίζεις τα πάντα,όλα τα ναζί βασανιστήρια και ότι κατάχρηση έχουν κάνη αυτά τα διεστραμμένα που μου έχεις .Ζητώ τώρα που με έχετε λαβωμένο από τα τόσα ύπουλα κτυπήματα .Ζητώ να αναλάβεις την ευθύνη και μετά βράσκης που γνωρίζεις τους ιθύνοντες.Εάν δεν συμμορφώθηκε ζητώ την παραίτηση σου διότι ,είσαι συνένοχος σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού .Τους παρέχεις συγκάλυψη ασυλία εντολέα και με τις ευλογιές σου γίνονται όλα Τώρα εάν υπαρχή ανθρώπινο φιλότιμο,να πράξης διότι είναι κτηνωδία .Δεν θα επιτρέψω σε αυτά τα καθάρματα νε καθάρματα που προσπαθούν να μου αφαιρέσουν την ζωή ,άρχετε τον τρόπο τα μέσα ικανή γεια τα πάντα.Τώρα με έχετε φέρει σε απόγνωση με αυτόν τον ύπουλο πρόστυχο και άνισο ,γεια τα ανθρώπινα δεδομένα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα