Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Σε καταδικάζω διότι είσαι υπεύθυνος και ηθικός αυτουργός,γεια την μακροχρόνια εγκληματική ενεργεία κατά εμού,ζητώ την ποινική δίωξη σου όχι σαν άνθρωπο αλλά τις εγκληματικές πράξης τώρα ζητώ να παράς αυτά τα καθάρματα και όλοι μαζί να δικαστείτε .Διαβάζεις γνωρίζεις τα πάντα και δεν έκανες τίποτα.Υπάρχει ομάδα που έχω στην σελίδα που έχουν αυτά τα κτήνη Σταμάτη να την κάνουν ανάρτηση.Φεύγει από την ομάδα και μετά χάνετε.Έχετε τώρα περίπου 30 φορές που είσαστε στο ιστολόγοι μου και παρακολουθείτε οπός πάντα το τι γραφώ καλά κάνετε τώρα συνεχίζετε την ανάγνωση Εάν είσαστε στην θέση μου τι θα κάνατε με αυτά το πρόστυχα και ανήθικα σκευάσματα.ντροπή σας δεν έχετε καθόλου κοινωνική συμπεριφορά μισητέ τον συνάνθρωπε.Και όλα αυτά που γίνονται από Είμαι άνθρωπος και είσαστε με αυτά που μου κάνετε τέρατα της φύσης ,ανίκανα να αντιμετωπίσετε άπιον που ,που σας γράφει την καθημερινή διαβίωση .Δεν έχετε την τόλμη να παραδεχτείτε ότι εγκληματείτε ,σε βαθμό κακουργήματος.Έπρεπε να είσαστε μέσα και όχι να μου κάνετε βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ την άμεση τιμάρια σας, την αποζημίωση γεια την κατάντια που με έχετε φέρει παλιάνθρωπο ,την ψυχική οδύνη όλα ΕΔΠ θα τα πληρώσετε .Δεν μπορεί τα κωλόπαιδα να μου κάνουν μαρτύρια να χασά τα πάντα .Γευτώ αυτή η κανίβαλοι ,πάντα με τις ευλογιές σας ψυχρό πόλεμο πλύση εγκεφάλου και όλη την κτηνωδία. Δεν μάλωσα ποτέ δε ν μισό ποτέ .Δεν Εχ ούτε είχα αστο κατα νου κατι .Ο κύκλος μου είναι μεγάλος,τόσο στην ιδιωτική όσο και στο διαδίκτυο.Καλό όλο το διαδίκτυο ,όλες τις κατάστασης που έχω γραφτή εάν έχει γένη το παραμικρό.

Σε καταδικάζω διότι είσαι υπεύθυνος και ηθικός αυτουργός,γεια την μακροχρόνια εγκληματική ενεργεία κατά εμού,ζητώ την ποινική δίωξη σου όχι σαν άνθρωπο αλλά τις εγκληματικές πράξης τώρα ζητώ  να παράς αυτά τα καθάρματα και όλοι μαζί να δικαστείτε .Διαβάζεις γνωρίζεις τα πάντα και δεν έκανες τίποτα.Υπάρχει ομάδα που έχω στην σελίδα που έχουν αυτά τα κτήνη Σταμάτη να την κάνουν ανάρτηση.Φεύγει από την ομάδα και μετά χάνετε.Έχετε τώρα περίπου 30 φορές που είσαστε στο ιστολόγοι μου και παρακολουθείτε οπός πάντα το τι γραφώ καλά κάνετε τώρα συνεχίζετε    την  ανάγνωση Εάν είσαστε στην θέση μου τι θα κάνατε  με αυτά το πρόστυχα και ανήθικα σκευάσματα.ντροπή σας δεν έχετε καθόλου κοινωνική συμπεριφορά μισητέ τον συνάνθρωπε.Και όλα αυτά που γίνονται από  Είμαι άνθρωπος και είσαστε με αυτά που μου κάνετε τέρατα της φύσης ,ανίκανα να αντιμετωπίσετε άπιον που ,που σας γράφει την καθημερινή διαβίωση .Δεν έχετε την τόλμη να παραδεχτείτε ότι εγκληματείτε ,σε βαθμό κακουργήματος.Έπρεπε να είσαστε μέσα και όχι να μου κάνετε βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ την άμεση τιμάρια σας, την αποζημίωση γεια την κατάντια που με έχετε φέρει παλιάνθρωπο ,την ψυχική οδύνη όλα ΕΔΠ θα τα πληρώσετε .Δεν μπορεί τα κωλόπαιδα να μου κάνουν μαρτύρια να χασά τα πάντα .Γευτώ αυτή η κανίβαλοι ,πάντα με τις ευλογιές σας ψυχρό πόλεμο πλύση εγκεφάλου και όλη την κτηνωδία. Δεν μάλωσα ποτέ δε ν μισό ποτέ ..Ο κύκλος μου είναι μεγάλος,τόσο στην ιδιωτική όσο και στο διαδίκτυο.Καλό όλο το διαδίκτυο  ,όλες τις κατάστασης που έχω γραφτή εάν έχει  υπάρξει το παραμικρό. Εικόνα μέχρι σελίδες ,καταπατάτε κατάχρηση ,και τις εξαφανίζεται .Τί άλλο να σου γράψω

Video Unavailable Αυτό το βίντεο είτε έχει αφαιρεθεί από το Facebook ή δεν είναι ορατό εξαιτίας των ρυθμίσεων απορρήτου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα